Producenci
Promocje
PIĘKNA RÓŻOWA JEDWABNA Opaska na oczy do spania
PIĘKNA RÓŻOWA JEDWABNA Opaska na oczy do spania
39,99 zł 29,99 zł
szt.
NIEBIESKA JEDWABNA Opaska na oczy do samolotu
NIEBIESKA JEDWABNA Opaska na oczy do samolotu
39,99 zł 29,99 zł
szt.
JEDWABNA Opaska do snu BIAŁA
JEDWABNA Opaska do snu BIAŁA
39,99 zł 34,99 zł
szt.
Blog chmura tagów
Przygotuj się na dobry wypoczynek
Przygotuj się na dobry wypoczynek

--- Przygotujmy się na dobry wypoczynek ---

Nadaj kształt swojej sypialni

Jeżeli zmagasz się z problemem zasypiania lub dobrego snu, zapewne zastanawiałeś się już, co jest tego przyczyną. Pewnie brałeś już pod uwagę stresujący dzień, stosowanie używek, hormony, złą dietę, bądź po prostu genetykę. Jednak, czy od razu należy szukać przyczyn aż tak daleko? Może wystarczy jedynie wziąć pod uwagę otoczenie, w którym śpisz? Rozejrzyj się wokoło? To dobrze przygotowana sypialnia jest kluczem do osiągnięcia idealnego snu. Poniżej przedstawimy Ci kilka wskazówek, jak osiągnąć 8-godzinny cel jakim jest sen.

Cisza i spokój… nie! Cisza i ciemność!

Nasze życie to ciągła gonitwa w chaosie i krzyku… Dlatego warto, żeby w zabieganej dobie nie zabrakło 8 godzin na relaks. Co zatem jest kluczem do spokojnego snu? CIEMNOŚĆ i CISZA! Niech Twoje sypialnia zostanie tak przygotowana, aby zapewnić Ci te dwie podstawowe rzeczy.

Jeżeli nie chcesz specjalnie zmieniać aranżacji Twojego pokoju, nie musisz tego robić. Do zapewnienia idealnego zaciemnienia podczas snu, wystarczy jedynie maska na oczy - opaska na oczy do spania. Jeżeli z kolei chodzi o ciszę to nie ma nic prostszego jak tylko wyciszenie, bądź wyłączenie wszelkich urządzeń, które mogą to zakłócić. Wielu osób jest przyzwyczajonych do zasypiania przy muzyce, bądź włączonym radiu. Jednak jak się okazuje, to wcale nie jest takie dobre, ponieważ w środku nocy musimy się wybudzić, żeby wyłączyć, lub przyciszyć radio. Taki proces powoduje, że nasz organizm staje się skołowany, a ponowne zaśnięcie, czasami staje się niemożliwe. Następnego poranka jesteśmy niewyspani, zmęczeni, a bardzo często, towarzyszy temu ból głowy i ogólne złe samopoczucie.

Ciepło, zimno… jak kto lubi

Zapewne już nieraz zastanawialiście się, jaka powinna być optymalna temperatura w pokoju podczas naszego snu. Spieszymy Wam z odpowiedzią – 18-22 stopni! Przynajmniej 10 minut przed snem zadbajmy o odpowiednie wywietrzenie pomieszczenia. Ponadto zapewnijmy sobie również to, żeby nasza głowa porzuciła wszystkie troski mijającego dnia. Wtulenie do poduszki i rozpamiętywanie problemów, które mamy na głowie, na pewno nie wpłyną dobrze na jakość naszego snu. Zadbajmy również o to, żeby ściany w naszej sypialni miały kojące kolory. Jeżeli lubimy żywe barwy to zastosujmy je raczej w innych pomieszczeniach. W sypialni zapewnijmy sobie tylko spokój i harmonię.

Żegnamy się z drzemkami

Ze spaniem w ciągu dnia jest tak, jak z podjadaniem. Ani jedno, ani drugie nie niesie ze sobą nic dobrego. Aby dobrze się wyspać, musimy zadbać o zdrowy cykl snu. Powinniśmy w miarę możliwości zadbać o to, żeby każdego dnia chodzi spać i wstawać o tej samej porze. Postarajmy się właśnie tak zaprogramować nasz organizm. Wykluczmy z naszego dnia codziennego drzemki, które wprowadzają niemałe zamieszanie w naturalny rytm naszego ciała.

Łóżko ma swoje określone zadania

Tak samo jak stołu w kuchni używamy do jedzenia, tak powinniśmy zdefiniować zadanie naszego łóżka w sypialni. Niech ono służy wyłącznie do dwóch rzeczy – spania i seksu. Twoje ciało musi kojarzyć, że łóżku jest przeznaczone do snu, a nie do czytania, bądź jedzenia. Mimo, że to wygodne, jednak nie oglądajmy telewizji z łóżka. Wyłączmy się totalnie. To czas dla dobrego snu i słodkich snów.

Sprawdź Nasze produkty na www.elite4u.pl i wyśpij się porządnie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl